Qanday qilib korpus mebel yo'nalishida bir oyda 18ta oshxona va eshik uchun buyurtma olish mumkin?
Loyiha haqida
"Zohirshoh Mebel" Buyurtma asosida mebel va eshik ishlab chiqarish

Vazifa: Instagram va Facebook orqali buyurtmalar sonini 0 dan 40taga etkazish
Loyiha haqida: "Zohirshoh Mebel" deyarli 10 yildan ortiq buyurtma asosida mebel va eshik ishlab chiqarish bilan shug'ullanadi. To'g'ridan to'g'ri ishlab chiqaruvchi. Kompaniyada 50ga yaqin mebel ustalari ishlaydi. Muvaffaqiyatli keyslar va mijozlar bazasiga ega.

Bizgacha ijtimoiy tarmoqlar yuritilgan. Kompaniyada SMM mutaxassis ishlagan lekin natija kutilganidek bo'lmagan. Oyiga reklama uchun 200-300$ harajat qilingan, sotuv bo'lmagan. SMM bilan ham sotuv bilan ham bir odam shug'ullangan.

Kompaniya ish boshqaruvchisi bilan gaplashganimizda цех quvvati oyiga 40ta korpus mebeli va eshik ishlab chiqarishga yetishini aytdi. 1 oylik rejani kompaniya ishlab chiqarish quvvatidan kelib chiqib belgilab oldik.
Nima ishlar qilindi: Ushbu xaritada auditoriya, geografiya, mijozlar kim va nega sotib oladi, offer, qilingan testlar, bozor analizi natijalarini yozib chiqdik
CustDev analizi natijalari
Mijoz portreti
Rejani aniqlab oldik, bir oyda 30ta oshxona mebeli va 5ta xonalararo eshik uchun buyurtma olish.(Umumiy summani mijoz sir saqalashni iltimos qildi). Ishni auditoriya analizi va raqobatchilar analizidan boshladik.

Ushbu ma'lumotlarga asoslanib reklama va smm strategiya tuzib oldik. (Barcha ma'lumotlar auditoriya analizi, mijoz og'riqlari, ehtiyoji, offer, custdev, reklama kreativlari va boshqalar quyidagi xmind kartada)

amoCRM tizimi o'rnatildi. Sotuvchini 1hafta davomida sotuv texnikalari, skript bo'yicha gaplashishga o'rgatdik va amoCRM bo'yicha ishlashga tayyorladik. Sotuv uchun alohida, SMM uchun alohida javobgar tayinladik.

2-3 oy davomida shuni aniqladikki: o'rtacha chek $2000, $3000. Potensial mijozni sotuvgacha bo'lgan цикли o'rtacha 1,5 oyni tashkil qiladi. Ya'ni mijoz kompaniyaga murojaat qilgandan boshlab sotuvgacha bo'lgan vaqti o'rtacha 1,5 oyni tashkil qilar ekan. Bu vaqt ichida mijozdan habar olasiz, o'lchov olasiz, mebel dizaynini chizdirasiz, mijozga tasdiqlatasiz va hokazo. Butun jarayon uchun, mijoz bilan shartnoma tuzilgunga qadar o'rtacha 1,5 oy davom etadi. Ba'zi hollarda 3-4oygacha ham cho'zilishi mumkin. Bunday uzoq jarayonli bizneslarda sotuv bo'limini tizimli qurish juda muhim.

Yakuniy raqamlar 1 oylik:
Reklama kabineti ayrim kreativ natijalari
  • Lidlar soni: Oshxona - 561 / Eshik - 101
  • Qo'ng'iroqlar soni: 20-22
  • Lidlarning o'rtacha narxi: $0.40 / $0.74
  • Reklamaga qilingan harajat: $298
  • Sotuvlar soni: 15ta oshxona / 3ta eshik
  • Reja 47% bajarildi.
  • Mijoz boshqa raqamlar kompaniya siri bo'lganligi sababli ochiqlamaslikni iltimos qildi.
Mijoz fikri
Hammasi yaxshi lekin!

Hozirgi kunda bir nechta Mebel ishlab chiqaruvchi kompaniya bilan hamkorlik qilyapmiz. Barcha mebelchilarning ishi stabil emas. Chunki marketing va sotuv yaxshi ishladi degani hammasi yaxshi degani emas. Kompaniyadagi ishlab chiqarish tizimi, xodimlar boshqaruvi, moliya, sifat nazorati, kadrlar yetishmovchiligi va boshqa muammolar sabab ba'zi mijozlar bilan ishni to'xtatamiz yoki pauza qilib ishlashga to'g'ri kelyabti. Bu birgina mebelda emas boshqa bizneslarda ham uchraydigan holat. O'rganib qolganmiz. Bu biz uchun odatiy hol.