Qanday qilib interyer dizayn sohasida lidlar narxini 3xga tushirdik! $756= 976lid
Loyiha haqida
Butun O'zbekiston bo'yicha qurilish qiladiganlar uchun interyer dizayn xizmatlarini ko'rsatuvchi studiya
Proekt haqida: Mijoz bizga murojaat qilgunga qadar target reklama bilan shug'ullangan. Oldin ishlagan smm mutaxassilar shunchaki instagramga qo'yilgan postlarni reklama qilish bilan shug'ullangan. Bizga murojaat qilishganda hech qanday hisobot, analitika yo'q edi. Shunday bo'lsa ham directga murojaatlar bo'lgan, postlarga qiziqqanlar izoh qoldirishgan, lekin murojaatlar, izohlar bilan to'g'ri ishlanmagan.

Bizgacha bir nechta targetologlar bilan ishlangan. Natija bo'lmagandan keyin ular ko'p almashgan. Bizni hayron qoldirgan narsa shu bo'ldiki hech qaysi mutaxassis reklamani ads managerdan sozlay olmagan. Instagram o'zidan Boost knopkasi orqali yoqib yurilgan.
Proekt maqsadi: Lidlar oqimini ko'paytirish va brend taniqliligini oshirish.

Ishni albatta bozorni analiz qilish va raqobatchilarni o'rganishdan boshladik. Barcha studiyalar asosan o'zlarini chiroyli qilgan interyerlari, bozordagi tajribasi, proektlarning ko'pligi bilan pozitsiyasiga ega ekanligini aniqladik.

Bizni mijozimizda unday emas. Mijozimiz 10 yildan beri interyer bilan shug'ullanishiga qaramay qilgan keyslarni piar qilishmagan. Analizlarimizdan shuni aniqladdiki bu yo'nalishda kviz marketing lidlar sonini oshirish uchun eng effekt beradigan strategiya ekan.
Xatolar: Chunki ko'p xar-hil afzallik va ustunliklarimiz, kuchli takliflarimizda iborat sotuvchi sayt qilgan edik. Natija kutilganidek bo'lmadi. Lidlar narxi $3-$4ga aylanib ketdi. Bu biz uchun ham mijoz uchun qimmatlik qildi.

Xatolarimizdan xulosa qilib kviz marketing qilib ko'rdik.
Natija: Pixel sozlamalarini tayyorlab oldik. Kviz savollarni tayyorlab formani mini sayt ichiga joylashtirdik.

Auditoriya bilan ishlashda xar variantlarni test qilib ko'rdik. 25-45 yoshdagi uy qurishni rejalashtirayotgan erkaklar auditoriyasi eng ko'p reaksiya bildirdi. Qiziqishlarni belgilamadik. Faqat yosh chegarasi belgilab olindi(27-65+).

Foydalanuvchi chalg'imasligi uchun oldingidek saytga ortiqcha ma'lumotlar beruvchi blocklarni qo'shmadik! Trafikni kuchli offerimiz va kviz savollardan iborat mini saytga yo'naltirdik. Natija esa bizni xursand qilishni boshladi.
40 kun ichida $756 sarflab 976ta lid (Qo'ng'iroqlar va directdan bo'lgan murojaatlarni hisobga olmaganda) jalb qilindi.
Undan tashqari mijozda kadrlar bilan bog'liq muammolar bor ekan. Biz ularga target orqali kadrlar muamosini hal qilib berdik. $173 kadrlar uchun alohida reklamaga pul sarflanib 483ta lid olindi.